Goodwill Kurkuma kivonat kapszula 60db

Goodwill Kurkuma kivonat kapszula 60db
 
5 248 Ft
 Egységár: 87,47 Ft
Rendelhető

Természetes kurkuma kivonatot tartalmazó kapszula, amely antioxidáns hatásával segítheti a szervezet védekezését.

Goodwill Kurkuma kivonat kapszula 60db leírása

Kiváló méregtelenítő és fájdalomcsillapító fűszer- és gyógynövény, védi a májat, a veséket, kezeli az emésztési panaszokat, a hasmenést és a székrekedést. A Goodwill Kurkuma kivonat kapszula E-vitamint és növényi kivonatokat tartalmazó étrend-kiegészítő.

Javasolt adagolás: Napi 1 kapszula bevétele javasolt bő folyadékkal.

A kurkuma jótékony tulajdonságai: elősegítheti a csontok és ízületek, illetve a máj egészségének megőrzését, támogatja az immun- és idegrendszert, segít fenntartani a tüdő és a felső légutak egészségét.

Hatóanyagok 1 kapszula: Kurkuma kivonat 110mg (standardizálva 95% kurkuminra), amelyből kurkumin 104,5mg, Fekete bors kivonat 5mg (standardizálva 95% piperinre), amelyből piperin 4,75mg, E-vitamin 20mg TE.

Összetevők: Tömegnövelő szerek (mikrokristályos cellulóz, laktóz-monohidrát), kapszulaanyag (zselatin), kurkuma (Curcuma longa L.) kivonat, DL-α-tokoferil-acetát, csomósodást gátlók (zsírsavak magnéziumsói, szilícium-dioxid), fekete bors (Piper nigrum) kivonat, színezőanyag (sárga vas-oxid).

Goodwill - A vállalatok értékének titkos kulcsa

A goodwill a vállalatok piaci értékét tükrözi, amely a látható eszközök és kötelezettségek feletti többletet jelenti. Ez a fogalom fontos szerepet játszik a cégértékelés során. A goodwill a márka hírnevéből, vásárlói hűségből és a piaci pozícióból ered.

A goodwill nem fizikai eszköz, hanem intangibilis érték, amely a vállalat sikerességét jelzi. Különböző tényezők, mint például a termékminőség, ügyfélszolgálat és a piaci jelenlét hozzájárulnak a goodwill kialakulásához. A vállalatok gyakran figyelembe veszik a goodwillt, amikor értékesítik vagy megvásárolják őket, hiszen ez a jövőbeli bevételek előrejelzésének alapját is képezheti.
A jó goodwill a vállalatok számára előnyös, mivel növeli a befektetők bizalmát és vonzóbbá teszi a cég akvizícióját. A vásárlók számára is kedvező, hiszen a jó hírnévvel rendelkező cégek általában megbízhatóbb termékeket kínálnak, így a vásárlási döntések során a goodwill jelentős szerepet játszik.