AMIT MÉG AJÁNLUNK
Goodwill Gelsectan kapszula 30db leírása
A Gelsectan a bélfunkció helyreállítására alkalmazható hasmenés, hasfeszülés, fájdalom, puffadás és bélgázképződés enyhítésére és megelőzésére olyan betegeknél, akiknél a bélfunkció irritábilis bél szindróma (IBS) vagy béltúlérzékenység miatt, illetve bizonyos gyógyszerek bevétele után megváltozott.
Bélfunkció helyreállítására lehet alkalmas a fellépő tünetek, például krónikus vagy kiújuló hasmenés, hasfeszülés, fájdalom, puffadás és bélgázképződés, enyhítésére és megelőzésére olyan betegeknél, akiknél a bélfunkció irritábilis bél szindróma (IBS) vagy béltúlérzékenység miatt, illetve bizonyos gyógyszerek bevétele után megváltozott.
Adagolás: A tünetek súlyosságától függően 1 vagy 2 kapszula naponta kétszer (reggeli és vacsora előtt) 2–4 hétig. Szükség esetén a kezelés folytatható. A kapszulát bő folyadékkal nyelje le.
Összetevők: Xiloglükán, borsófehérje és szőlőmagkivonat, xilo-oligoszacharidok, magnézium-sztearát (növényi eredetű) és amorf lecsapott szilícium-dioxid.
Ellenjavallatok: A Gelsectan nem alkalmazható xiloglükánnal vagy a készítmény összetevőinél felsorolt bármely más összetevővel szembeni ismert túlérzékenység esetén.
Goodwill - A vállalatok értékének titkos kulcsa
A goodwill a vállalatok piaci értékét tükrözi, amely a látható eszközök és kötelezettségek feletti többletet jelenti. Ez a fogalom fontos szerepet játszik a cégértékelés során. A goodwill a márka hírnevéből, vásárlói hűségből és a piaci pozícióból ered.
A goodwill nem fizikai eszköz, hanem intangibilis érték, amely a vállalat sikerességét jelzi. Különböző tényezők, mint például a termékminőség, ügyfélszolgálat és a piaci jelenlét hozzájárulnak a goodwill kialakulásához. A vállalatok gyakran figyelembe veszik a goodwillt, amikor értékesítik vagy megvásárolják őket, hiszen ez a jövőbeli bevételek előrejelzésének alapját is képezheti.
A jó goodwill a vállalatok számára előnyös, mivel növeli a befektetők bizalmát és vonzóbbá teszi a cég akvizícióját. A vásárlók számára is kedvező, hiszen a jó hírnévvel rendelkező cégek általában megbízhatóbb termékeket kínálnak, így a vásárlási döntések során a goodwill jelentős szerepet játszik.